DVD recenze: Paparazzi

Když vlezlí paparazziové ohrozí jeho rodinu, vezme vycházející akční hvězda spravedlnost do svých rukou. Film v produkci Mela Gibsona má jasné poselství: Chtěli jste válku, máte ji mít!

Rex Harper: "Chystám se úplně zničit tvůj život. A nemůžu se dočkat."

FILM: Bo Laramie (Cole Hauser) se přestěhoval z Montany do Kalifornie, právě dokončil blockbuster Adrenaline Force a přes noc se z něj stala hvězda. Zatímco se připravuje druhé pokračování úspěšného filmu a Laramieova rodina se těší z triumfu hlavy rodiny, začíná hon. Rex Harper (Tom Sizemore) bez skrupulí fotí cokoliv. Laramie ztratí nervy a srazí ho pěstí k zemi.

Tím pro něj ovšem začíná pravé peklo, protože Harper má tři stejně slizké kamarády, kteří se neštítí ničeho. Když jednoho večera pronásledují v autech Laramiovi, zaviní dopravní nehodu. Místo toho, aby zraněným pomohli, jen fotí a fotí. Manželka se napříště musí obejít bez sleziny, synek zůstává v komatu a Bo se poprvé skutečně naštve…

Hon na Laramieho se změní v Laramieho hon na papparazie. A vůbec nejde o soudní žaloby, spíš o baseballové pálky. Situaci ozvláštňuje „columbovsky" detektiv Burton (Dennis Farina), u kterého až do samého konce není jasné, kolik toho ví a na čí straně stojí, respektive jestli Laramiemu "nenadržuje". Atraktivní scénář z kalifornských policistů dělá trochu blbce, ale v zájmu příběhu mu to lze odpustit.

Nepřítomnost velkých hereckých hvězd v klíčových rolích na jednu stranu podporuje autenticitu celého vyprávění. Na druhou stranu jsem si fakt strašně moc přál, aby hlavní roli hrál The Rock nebo Vin Diesel. Cole Hauser je sice sympaťák, ale pořádné charisma (zatím) postrádá. Jakousi třešničkou na dortu jsou dvě cameo role – Mathew McConaughey se mihne na premiéře a Mel Gibson v čekárně kursu sebeovládaní. Gibson stojí za vidění. I tak ale zůstává Paparazzi filmem, který si budou pouštět hlavně naštvané hollywoodské hvězdy.

DISK: Širokoúhlý obraz je hezky čistý, ale se zvukem se budete muset spokojit pouze ve formátu DD 2.0. Z obžerství vás s touhle bonusovou výbavou rozhodně nikdo nenařkne. Film o filmu vypadá jako solidní základ, ve skutečnosti se jedná jen o kratičký, několika minutový, materiál. Nutno ovšem přiznat, že o to je svižnější. Stihnou v něm promluvit všechny z filmu známé tváře, včetně Daniela Baldwina, a nechybí ani pár slov Mela Gibsona.

Trailery jsou dva, téměř identické. Foto galerie potěší. Záběry z natáčení nejsou na rozdíl od filmu o filmu opatřeny českými titulky, zato obsahují nepoužité scény a především kaskadérské kousky. Konečně uvidíte, jak se vyskakuje z okna a sjíždí po požárním žebříku, aniž by vám do toho někdo kecal.

Hodnocení – film: 60%
Hodnocení – disk: 60%

Paparazzi